Legendarni brodovi II. S piratima iz boce ruma

Hispaniola iz filma iz 1950. - El Walrus, iz serije Crna jedra, 2014

Hispaniola, Ostrvo blaga (1950) - The WalrusCrna jedra, (2014)

"Morate se moliti, jer vam je čitav život prošao između zločina i zla." To je jedna od fraza La Ostrvo blaga, najsmrtnije od djela Škota Roberta Louisa Stevensona, objavljeno 1883. Ako postoji neko ko nije pročitao ili vidio jednu od mnogih filmskih adaptacija, onda to nije od ovog svijeta. Za mene je to bilo jedno od prvih književnih putovanja. Jer ko nije htio biti Jim Hawkin i krenuti Hispaniola?

Prije nekoliko godina Provela sam avgust u Bristolu. Dio vremena proveo sam zamišljajući gdje je gostionica Admiral Benbow o Spyglass, konoba najpoznatijeg gusara svih vremena, Long John Silver. Uđimo na naš sljedeći legendarni brod. To ćemo također učiniti u Walrus kapetana Flinta, otkad je zadnja i veličanstvena televizijska serija oporavila dva lika. Zamjene zaborava i derivati ​​Kariba. To su pravi pirati.

Moj boravak u Bristolu bio je jedan od najboljih koje sam imao u Velikoj Britaniji i uvijek je bio dobar. Imao sam sreću da živim sa vrlo živahnim i prijateljskim parom koji je vodio pub. Povrh svega, on, koji se zvao David, služio u Kraljevskoj mornarici, na podmornicama. Napustio je more, ali bio je u rezervatu i bio je stereotip engleskog mornara, pijanca, s tetoviranim rukama i đavolskim naglaskom zapadne države. Drugim riječima, postavka i stvarni likovi oko nje još su više pokrenuli moju maštu.

Sticajem okolnosti nisam mogao posjetiti luku Bristol, daleko od onoga što je grad. Ali nije me bilo briga. Samo da zakoračite u grad u koji vas automatski vodi Ostrvo blaga Već sam bio sretan. Pijanica me opet uhvatila Bili kosti i bocu ruma, prsa i strah od pronalaska. Strah koji smo dijelili kad se pojavio Crni pas. Pronašao sam ponovo Mapa blaga kapetana Flinta i pobjegao oduzimajući ga kad su se pojavili pirati. Odahnuo sam s olakšanjem kada Dr. Livesey pomogao mi je i nakon toga smo se uzbuđeni ukrcali vitez trelawney uhvati nas Hispaniola.

Hispaniola

Glavni brod onih koji plove književnim morima ispod gusarska zastava, a tačnije engleskih gusara, najpoznatijih bez sumnje. Za književnost i za stvarnost. Pod zapovjedništvom hrabrog kapetana SmolletaNa njenoj palubi sakrili smo se u bačvu s jabukama i otkrili izdaju i istinske planove onoga za koga smo mislili da je skromni kuhar i naš najbolji prijatelj. Ali kako je teško ne osjećati simpatiju za kompanije, priče i neodoljive ličnosti Long John Silver. Za njega i za njegovog papagaja, Kapetan Flint, veliko klimanje glavom svom nemilosrdnom pretpostavljenom.

Ali on i njegovi ljudi uzeli su nam naš čamac i skoro smo bili u prilici da nam prerežu grlo kad smo ga htjeli vratiti. Na kraju smo shvatili. I blago, i spasi dobro i ludo od Ben gunn, koju je Flint napustio na tom izgubljenom ostrvu. Y. Vratili smo se u Bristol punih ruku zlata ali i potpune sreće. Za to što sam proživio tako uzbudljivu avanturu. Ali već je poznato: krhke i bolesne prirode mogu posjedovati čudesan i moćan duh i um. Takav je bio i Stevenson.

U kinu

Nemoguće je sve navesti adaptacije na velikom i malom ekranu o ovom klasiku klasike, pa sam stavio samo nekoliko, one koje su mi se najviše svidjele, ali nisu najbolje. Sigurno smo vidjeli one najstarije, a to su ove.

Najklasičnije filmske adaptacije Otoka blaga

Verzije iz 1932. i 1950. godine

Moguće najpoznatija je ona iz 1950. godine, iako se takođe smatra jednim od najmanje vjernih suštini teksta. Ali naravno da jeste iz Disneya. Međutim, jeste Robert Newton, vrsni engleski glumac koji je dao vrlo lični pečat Johnu Silveru, pomalo histroničan, ali savršen za Disneyev ton. Uz to, specijalizirao se za piratstvo jer je 1952. glumio Edwarda Teacha, poznatog, a ne izmišljenog Crna brada.

Usput, znatiželja oko kraljevski brod šta je Hispaniola u ovom filmu, trodimenzionalna škuna sagrađena 1887. Ista je ona koju ćemo kasnije vidjeti kao mala one 56. godine, o kojoj sam govorio u svom prethodnom članku o brodovima. Bilo je o tome la ryenlands y ovdje ispričana je njegova zanimljiva priča.

U filmu iz 1932. godine istakli su se Jackie Cooper poput Jima Hawkinsa i velikana Lionel Barrymore poput Billyja Bonesa. Ali Silver i Hawkins imali su mnogo lica. Postoji čak i verzija sa Muppets i bezbroj TV filmova i adaptacija crtanih filmova.

Verzija sa Orsonom Wellesom, 1972. S Charltonom Hestonom, od 1990. S Eddiejem Izzardom, od 2012.

Verzija sa Orsonom Wellesom, 1972 - Sa Charltonom Hestonom, 1990 - S Eddiejem Izzardom, 2012.

El Walrus (Morž)

Flintov brod, gdje su Billy Bones i John Silver služili kao bosun, Spominje se samo u Stevensonovom romanu. Ali on i njegov kapetan sigurno će zamisliti još mnogo priča. I tako već čine u seriji 2012 Sci-Fi kanala, sa Eddie Izzard, gdje je kapetan Flint ukleto lice Donald sutherland a Elijah Wood je Ben Gunn, iako je Jim Hawkins mogao biti i bolji.

Ali 2014. godine, druga serija, ovoga puta Starzova, oporavlja Flinta i njegove ljude u velikoj mjeri u puno odraslijoj, sirovoj i nasilnoj verziji. Pored toga, on ih otprema na Walrus i miješa ih sa gusarima koji su postojali, poput Charlesa Vancea ili, u njegovoj sljedećoj i posljednjoj četvrtoj sezoni, s Edwardom Teachom Crna brada. Radi se o tome Crna jedraPriča seže dvadeset godina unazad na onu koju su napisali Stevenson i Tehnologija XNUMX. vijeka omogućava hiljadu i jedan efekt za nova putovanja i bitke na moru s više neprijateljskih brodova. Međutim, suština ostaje.

Crna jedra - Luke Arnold kao John Silver, Tom Hopper kao Billy Bones, Toby Stephens kao kapetan Flint i Zack McGowan kao Charles Vance.

Novost u Crna jedra je li i to sadrži ženske likove poput Anne Bonny, pomalo potisnut, da ne kažem nestao, kako u Stevensonovom djelu, tako i u svim njegovim adaptacijama ili varijantama.

Zašto ukrcati

Jer ako. Ovi čamci na svojim palubama nose najiskrenije pustolovne duhove, kakvi god da su. Neki ga čuvaju zauvijek, drugi ga gube, ali bez sumnje smo svi, više nego jednom i više od dvoje, bili djeca s gusarskim prijateljima i blagom koje smo trebali otkriti.

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

1. Za podatke odgovoran: Miguel Ángel Gatón
  2. Svrha podataka: Kontrola neželjene pošte, upravljanje komentarima.
  3. Legitimacija: Vaš pristanak
  4. Komunikacija podataka: Podaci se neće dostavljati trećim stranama, osim po zakonskoj obavezi.
  5. Pohrana podataka: Baza podataka koju hostuje Occentus Networks (EU)
  6. Prava: U bilo kojem trenutku možete ograničiti, oporaviti i izbrisati svoje podatke.

1.   nurilau rekao je

Priznajem da se malo bavim pomorskom književnošću, mnogo više uživam u filmovima, ali zaista sam volio krenuti na ovo putovanje. Bravo !!!

1.    Mariola Diaz-Cano Arevalo rekao je

Hvala ti puno na komentaru, dušo.